فنون

سما المصري تهاجم محمد رمضان: أبو فانلة مقطوعة وبنات ليل

نشرت الراقصة المصرية سما المصري على حسابها الخاص في “إنستغرام”، صورة لحفل الفنان المصري تامر حسني الذي حصل منذ أيام قليلة وحضره أكثر من 160 ألف مشاهد.

وقارنت سما بين حفل تامر والحفل الذي قدمه الفنان محمد رمضان منذ فترة تحت اسم “أقوى حفلة في مصر”، واعتبرت أن تامر رغم حضور أكثر من 160 ألف مشاهد، إلا أنه لم يخرج ليعلن أنه صاحب أقوى حفلة في مصر، مثلما قال رمضان.

وقالت معلقة على الصورة: “دي حفلة تامر حسني أكثر من 160 ألف من الجمهور.. لا طلع قال (أقوى حفلة في مصر) ولا طلع قالع الفانلة على المسرح ولا عمره قال إنه نمبر وان.. ودا جمهور حقيقي لا جهة مدعماه ولا دول صحافيين دا جمهور حقيقي… الفرق بينهم زي الفرق بين السما والأرض.. طبعا السرسجية بتوع السرسجي اللي على رأسهم بطحة هيدخلوا يشتموا طبعا ما هو بقى ماركة مسجلة أنه سرسجي.. عشان تعرفوا إنكم سرسجية وعلي راسكم بطحة…”.

وأضافت: “احترامي لتامر حسني وجمهوره ولما انتقدته قبل كده كان عشان كان حنين أوي في أغانيه بس والله الحنية والنحنحة طلعت أكثر احترامًا من أبو فانلة مقلوعة وبنات ليل واقفين يرقصوا جنبه… تامر حسني نمبر وان… وهعملك بلوك برضو يا سرسجي منك له”.

المصدر
القدس العربي
اظهر المزيد

اترك تعليقك

زر الذهاب إلى الأعلى