فنون

كيف رد فاروق الفيشاوي على اعتراف سمية الألفي بندمها على طلاقهما؟

أعربت الفنانةُ المصريةُ سمية الألفي، عن ندمها الشديد لطلاقها من الفنان المصري فاروق الفيشاوي، موضحةً أنها عندما كبرت وأصبحت أكثر نضجا في التفكير أدركت أنه كان قراراً خاطئا.

وقالت سمية في رسالتها لفاروق في برنامج “تحت السيطرة” : “فاروق مفيهوش عيوب ده ملاك بس فيه مميزات كتير جدا، مميزات فاروق إنه راجل وجدع وابن بلد وكريم كرم ملوش حدود وطيب القلب جدًا”.

وتابعت: “عيوب فاروق كراجل يعني أنه زي الزئبق ملوش ماسكة، وزي الطير المهاجر ميقدرش يقعد في مكان واحد.. وبيكره الاستقرار وبيحب الحرية جدا.. وأهم هواية عند فاروق بتغطي على أي هوايات تانية هي القراءة.. لو مفيش كتاب في إيده بيضايق.

وقالت: “هو فاروق مريض؟.. دي معلومة جديدة بالنسبة لي عارفين ليه؟.. لأنه مفيش ولا يوم بيعدي عليه من ساعة ما عرفنا بمرضه وهو حسسنا إنه مريض”. وأكّدت: “طبعًا ندمت على طلاقي منه.. لما براجع نفسي لما كبرت وبقيت عاقلة بقول يا ريتني ما عملت كده كفاية إني كنت أبقى جنبه 24 ساعه يروح زي ما هو عايز بس آخر الليل ينام في سريره جنبي.. وبقول لفاروق بحبك وهفضل أحبك لآخر يوم في عمري”. وبدتْ علاماتُ التأثر الشديد واضحةً على وجه الفيشاوي من رسالة طليقته سمية له، وردّ عليها قائلًا: “وأنا بحبك يا سمية وبقدرك وإنتي هتفضلي علامة فارقة في حياتي”.

المصدر
القدس العربي
اظهر المزيد

اترك تعليقك

زر الذهاب إلى الأعلى